РОЗМІР ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ НЕКВАЛІФІКОВАНОГО ПРАЦІВНИКА НЕБЮДЖЕТНОЇ СФЕРИ У ЛЮТОМУ 2016 РОКУ

Динаміка мінімальної заробітної плати, фактичного прожиткового мінімуму для працездатних осіб та заробітної плати некваліфікованого працівника небюджетної сфери (відповідно до п. 2.2 Генеральної угоди) у 2014-2016 роках.   Департамент захисту соціально-економічних прав

РОЗПОЧАЛАСЯ РОБОТА З ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ МІНІМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ НА 2017 РІК

З метою підготовки консолідованої профспілкової позиції та підготовки аргументації щодо необхідності підвищення мінімальної зарплати 8 лютого ц.р. відбулося засідання робочої Комісії представників профспілкової Сторони.

[ Детальніше: РОЗПОЧАЛАСЯ РОБОТА З ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ МІНІМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ НА 2017 РІК ]

РОЗМІР ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ НЕКВАЛІФІКОВАНОГО ПРАЦІВНИКА НЕБЮДЖЕТНОЇ СФЕРИ У СІЧНІ 2016 РОКУ

Динаміка мінімальної заробітної плати, фактичного прожиткового мінімуму для працездатних осібта заробітної плати некваліфікованого працівника небюджетної сфери (відповідно до п. 2.2 Генеральної угоди) у 2014-2016 роках.   Департамент захисту соціально-економічних прав

Прожитковий мінімум в цінах травня 2014 року

Міністерство соціальної політики України відповідно до статті 5 Закону України «Про прожитковий мінімум» повідомляє, що фактичний розмір прожиткового мінімуму у цінах травня 2014 року у розрахунку на місяць на одну особу становив 1367,65 грн., для дітей віком до 6 років – 1298,17 грн., для дітей віком від 6 до 18 років – 1651,10 грн., для працездатних осіб – 1438,28 грн., для осіб, які втратили працездатність – 1102,09 гривень (розрахунки додаються). Таким чином, офіційна величина прожиткового мінімуму в середньому на одну особу, встановлена на травень 2014 року статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», занижена порівняно з фактичним розміром прожиткового мінімуму в травні в середньому на одну особу – на 16,3 %, а для працездатної особи – на 18,1 %. Звертаємо увагу, що розрахунки Мінсоцполітики України фактичного розміру прожиткового мінімуму у цінах травня 2014 року суперечать Рішенню Конституційного Суду України від 22.05.2008 р. № 10-рп/2008 щодо збільшення прожиткового мінімуму, визначеного для осіб, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому державному соціальному страхуванню, на розмір ставки податку з доходів фізичних осіб. У цьому випадку фактичний розмір прожиткового мінімуму у травні 2014 року для працездатних осіб мав становити 1491 грн. Отже, офіційна величина прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановлена на травень 2014 року статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», занижена порівняно з фактичним розміром прожиткового мінімуму для працездатних осіб, скорегованим на ПДФО, на 22,4%. Таким чином, Мінсоцполітики продовжує ігнорувати протести Федерації профспілок України проти діючої ганебної практики визначення фактичного розміру прожиткового мінімуму всупереч Рішенню Конституційного Суду України. ФПУ неодноразово вимагала публікувати достовірні дані про фактичний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, проте, незважаючи на протести, Мінсоцполітики відмовилось виконувати вищезазначене Рішення Конституційного Суду України (лист Мінсоцполітики №6350/0/14-14/10 від 17.06.2014р. додається). Оскільки Мінсоцполітики ігнорує Рішення Конституційного Суду України, ФПУ надалі буде домагатися врегулювання порушеного питання шляхом звернення до відповідних інстанцій.   Департамент бюджетної політики та соціального захисту апарату ФПУ